rayat

rayat

8 نکته بازاریابی محتوای قابل اجرا برای بازاریابی دیجیتال

تقویم محتوا را حفظ کنید

بازاریابی محتوا بدون ثبات دقیقاً مانند یک برنامه تناسب اندام است که به طور منظم انجام نمی شود. هر دو مورد نتیجه کمتری خواهند داشت.

اشتراک اجتماعی در وبلاگ خود را آسان کنید

این یکی از ساده ترین هک ها برای اجرا است. دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی جذاب (و بصورت برجسته) را در صفحات وب سایت و پست های وبلاگ خود اضافه کنید. از یک دکمه اشتراک گذاری آسان و تنها با یک کلیک استفاده کنید ، زیرا اگر وقت گیر باشد یا در غیر این صورت مشکل باشد ، هیچ کس از آن استفاده نمی کند.

به کانال Omni بروید

شما در حال حاضر زمان زیادی را صرف ساخت یک ویدیوی شگفت انگیز کرده اید - اما اگر آن را فقط به عنوان یک ویدیو بگذارید ، فرصت های زیادی را که فقط به کمی کار اضافی نیاز دارند از دست می دهید. از یک محتوای عالی و عالی که ایجاد کرده اید ("دانه") استفاده کنید تا با استفاده از روش جوانه زنی محتوا ، تعداد انگشت شماری دیگر ("جوانه ها") را به راحتی ایجاد کنید.

بدانید هر بستر اجتماعی برای چه فرم محتوایی مناسب است

هر کانال رسانه اجتماعی از نظر محتوای دلخواه کمی متفاوت است. به عنوان مثال ، یوتیوب به وضوح بهترین مکان برای محتوای ویدئویی است ، توییتر برای یک تیزر یک جمله ای و پیوند به وبلاگ شما عالی است ، اینستاگرام و Pinterest برای محتوای بصری و غیره عالی هستند.

ارسال به متوسط

این یک تاکتیک است که اغلب نادیده گرفته می شود ، اما یک روش بسیار قدرتمند برای بازدید بیشتر از سایت شما است.
برای بهینه سازی برای بالاترین CTR در وب سایت خود ، فقط چندین پاراگراف اول مقاله خود را ارسال کنید و خواننده را وادار به کلیک بر روی وب سایت خود کنید تا بقیه موارد را بخواند. اگر واقعاً می خواهید آن را به مرحله بعدی برسانید ، اطمینان حاصل کنید که پست های تاریخ خود را بهینه کرده اید - این به معنای تازه کردن ایده های قدیمی ، تصاویر / عکس صفحه و آمار (و البته همه پیوندها) است تا ارتباط بیشتری با سال جاری داشته باشد .

محتوای قدیمی را به روز کنید

صحبت از بهینه سازی پست های قدیمی تر شما. در این صنعت که به سرعت در حال تغییر است ، یک یا دو سال طول می کشد تا محتوای شما منسوخ شود. یا ممکن است برای کلمات کلیدی رتبه بندی باشد که شما در ابتدا هدف قرار نمی دادید. به جای اینکه از دردسر برای نوشتن یک پست کاملا جدید استفاده کنید ، ایده بهتر فقط به روزرسانی آن است. به این ترتیب شما هیچگونه سئوی SEO در URL اصلی را از دست نمی دهید.

برای قرار گرفتن در معرض محتوای بهتر از اینفلوئنسر استفاده کنید

گزینه دیگر پرداخت هزینه اینفلوئنسر برای تبلیغ محتوای شما برای مخاطبانش است. قبل از ارتکاب تعهد ، اطمینان حاصل کنید که تحقیقات درستی انجام داده اید. مخاطب ، میزان مشارکت و قابلیت اطمینان آن را تحت تأثیر قرار دهید. اینها همه عناصری هستند که بین یک سرمایه گذاری خوب و بد در بازاریابی تأثیرگذار تفاوت ایجاد می کنند.

به یاد داشته باشید ، این یک رابطه است و دقیقاً مانند هر رابطه ای ، بازاریابی تأثیرگذار نیز باید یک خیابان دو طرفه باشد. اگر نام تجاری شما تنها مارکی است که سود می برد ، مدت طولانی در انتظار این استراتژی نخواهید بود. در نهایت خواهید دید که هیچ کس نمی خواهد با شما شریک شود.

به تحقیق در مورد کلید واژه خود بسیار توجه کنید

تحقیقات کلمات کلیدی بسیار مهم است. هرچه رتبه بالاتری برای کلمات کلیدی خاص داشته باشید ، عملکرد بهتری در SERP ها خواهید داشت. می گویم این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که بازاریابان مرتکب می شوند: آنها از روند تحقیق در مورد کلمات کلیدی غافل می شوند. این بدان معنا نیست که آنها این کار را انجام نمی دهند ، اما در واقع بهترین ترکیب های ممکن از کلمات کلیدی را برای هدف خود پیدا نمی کنند.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب می تواند مخاطبان مناسبی را به خود جلب کند ، که می تواند استراتژی بازاریابی محتوای شما را به بزرگترین محرک مشتریان جدید برای تجارت شما تبدیل کند.

rayat
rayat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋